loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 2312 1397/06/04 نظرات (0)

"Piano Tiles 2" نسخه دوم بازی محبوب و پر طرفدار به کاشی سفید ضربه نزنید میباشد که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است . در این نسخه از بازی شاهد گیم پلی جدید، کیفیت صدا و یک حالت رقابت های جهانی هستیم .قوانین بازی کاملا مشخص بوده بر یک اصل ساده استوار شده بطوریکه هر کاری که در بازی می کنید، به کاشی های سفید دست نزنید . بازی چندین حالت جذاب دارد که هر کدامشان را هم می توانید در چند حالت بازی کنید ، اما قانون بازی در تمامشان ثابت و همان عدم برخورد دست با کاشی های سفید است . شما با فشردن هر یک از کاشی های سیاه و رنگی یک نت از پیانو را میشنوید که شاید در ابتدا آهنگی نا مفهوم باشد اما با تسلط بر بازی خواهید دید با لمس کاشی های رنگی و سیاه یک موزیک بیسار محبوب و مشهور را مینوازید و این همان قسمت جذاب ماجرای بازی است . شما قبل از شروع بازی میتوانید از بین موزیک های موجود یکی را انتخاب کنید تا لذت نواختن موزیک های متفاوت را هم تجربه کنید . انگشتان خودتان را برای رقابت و پیانو نوازی آماده سازید.

سجاد بازدید : 1641 1397/05/21 نظرات (1)

 

 

بازی Dragon Hills عنوان جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Rebel Twins ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 230 هزار نفر امتیاز بالا 4.4 از 5.0 و بیش از 10 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت این بازی در میان کاربران سراسر جهان میباشد.

 

داستان بازی در مورد شاهزاده خانم جوانی است که در پی انتقام از دشمنان خویش است البته در این راه اژدهایی خشمگین نیز شما را همراهی خواهد کرد و دشمنان شما را به آتش خواهد کشید.

 

گیم پلی بازی تنها به دو حرکت اسلاید به پایین و اسلاید به بالا خلاصه خواهد شد. با دو حرکت ذکر شده میتوانید اژدهای خشمگین خود را درون تپه ها فرو برده و یا با فورانی عظیم او را از درون تپه ها به بیرون پرتاب کنید. یادتان باشد تمامی اشیاء , ساختمان ها و افرادی که در مسیر شما هستند باید نابود شوند.

 

شوالیه ها را تعقیب کنید , قلعه های دشمن را تسخیر کنید و سرزمین های جدید را کشف کنید.

 

اگر آماده ماجراجویی دیوانه وار هستید کنترل بازی تپه اژدها را بدست بگیرید.

سجاد بازدید : 931 1397/05/14 نظرات (1)

Football Strike

امتیاز 4.5 در گوگل پلی!

بیش از هزاران بار دانلود در گوگل پلی!

 

Football strike یک بازی فوتبال فوق العاده با حجم مناسب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز بالای 4.5 ستاره در گوگل پلی می باشد که از میان هزاران کاربر به دست آورده است و توانسته به یکی از بهترین و اعتیاد آور ترین بازی های فوتبال در اندروید تبدیل شود. در این بازی شما باید تیم رویایی خود را مدیریت کنید و در بزرگ ترین باشگاه های دنیا با ستارگان دلخواه خود به بازی بپردازید و پیروز بازی شوید، شما قهرمان هستید و در این بازی می توانید برنده واقعی باشید! با کنترل های بصری بازی می توانید به راحتی به بازی بپردازید و تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را در گوشی هوشمند خود داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است تا تمامی تلاش خود را به کار ببرید و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید! در این بازی شما می توانید تمامی جنبه های مختلف یک بازی را برنامه ریزی نمایید و همه چیز را با نقشه خود مدیریت نمایید تا سرانجام پیروز شوید!

 

 

سجاد بازدید : 1288 1397/05/13 نظرات (0)

Idle Car Factory یک بازی خاص و سرگرم کننده از دسته بازی های شبیه ساز است که توسط تیم LudosProject در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. با نصب بازی Idle Car Factory شما مدیریت یک کارخانه خودروسازی را برعهده خواهید داشت. میتوانید نیرو ها را استخدام کنید و یک برند مشهور برای خودرو را ایجاد کنید. خودرو ها را طراحی و تولید کنید و به بازار بفرستید. با کارخانه های تولید خودرو رقابت و برند خود را جهانی کنید. کارخانه خود را با ساخت و ارتقاء ایستگاه های کاری، استخدام کارمندان و کاهش هزینه های تولید قطعات خودرو، توسعه دهید.

سجاد بازدید : 1009 1397/05/09 نظرات (1)

Royal Revolt 2 بار دیگر با جنگ های بیشتر، لذت بیشتر و محیط وسیع تر بازگشته است! در این بازی باید تا می توانید با استفاده از نیروهای خود در مقابل دشمنان دفاع کنید و از قلعه و سرزمین خود دفاع کنید. ارتش خود را بسازید و دشمنان خود را نابود کنید. گرافیک 3 بعدی و محیط جذاب بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

 

سجاد بازدید : 1079 1397/05/09 نظرات (0)

"Monster Legends" عنوانی زیبا و جذاب در سبک شبیه ساز میباشد و به تازگی توسط استودیو Social Point ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 2 میلیون نفر امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 و بیش از 50 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

 

در بازی Monster Legends شما باید هیولاها را رام کنید و با اصلاح نژاد آنها گونه های جدیدی را به وجود آورید. با باز کردن مهارت های جدید و قدرت های شگفت انگیز گروه ها هیولای وحشی خود را بسازید و آن ها را آماده ماجراجویی و نبرد با دشمنان و شکست دادن آنان نمایید. ماجراجویی هیولا های شما از همین حالا آغاز شده است پس شما هم به آنان ملحق شوید و از تجربه این بازی کامل بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود لذت ببرید.

سجاد بازدید : 955 1397/05/09 نظرات (0)

(Online Soccer Manager (OSM آیا دوست دارید که مربیگری تیم مورد علاقه خود را بر عهده بگیرید؟این بازی چنین فرصتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این بازی رایگان به صورت کامل و مداوم تمدید می شود و تمام مسابقات فوتبال باشگاه های مختلف سراسر دنیا را شامل می شود. باشگاه خود را انتخاب کنید و همه چیز را مدیریت کنید:ترکیب ها،تاکتیک ها، آموزش ها،نقل و انتقالات و غیره دارای بیش از 5 میلیون بازیکن از سراسر جهان با دوستان خود در همان مسابقه بازی کنید این بازی را دنلود کنید و به صورت رایگان آن را تجربه کنید. این بازی یک بازی اعتیاد اور است و به شما این امکان را می دهد که همانند یک مربی واقعی تیم مورد علاقه خود را هدایت و مدیریت کنید.شما مسئول تصمیم گیری های مهم درباره ترکیب بازیکنان در بازی و خرید و فروش بازیکنان و نیز و آموزش و بسیاری امور دیگر خواهید بود. آیا به یک مهاجم جدید نیاز دارید؟یک پیغام به اسپانیا ارسال کنید. آیا زمین بازی به اندازه کافی مساعد نیست؟زمین و استادیوم خود را به روز رسانی کنید. بازیکنان شما به تعلیق افتاده اند؟وکیل خود را برای دریافت حکم تجدید نظربفرستید. پس از اینکه همه امور باشگاه را کنترل کردید،دریک مسابقه کاملا شبیه سازی شده شرکت خواهید کرد.این وظیفه شماست تا تیم خود را به خوبی آماده کنید و مطمئن باشید که نتیجه خوبی دریافت می کنید.جالب ترین بخش بازی این است که شما می توانید مهارت های فوتبال خود را با دوستان خود مقایسه کنید.

سجاد بازدید : 1167 1397/05/09 نظرات (0)

بازی "World of Tanks Blitz" یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است و توسط Wargaming Group طراحی و توسعه یافته است، بازی دارای امتیاز بالای 4.3 در فروشگاه گوگل می باشد و بدون شک همه را شگفت زده خواهد کرد زیرا گرافیکی ترین شبیه ساز تانک می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و حجم دیتا آن نسبت به سایر بازی های مشابه خود بسیار بالا می باشد! این بازی آنلاین تاکنون بیش از 90 میلیون بازیکن از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است و یکی از برترین و گرافیکی ترین بازی های جنگی آنلاین می باشد که تاکنون بر روی اندروید خود بازی کرده اید!

 

عنوان World of Tanks Blitz دقیقا دارای محیط یکسان با نسخه کامپیوتر می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد!

 

این بازی دارای فهرستی بسیار عظیم از 200 تانک غول پیکر می باشد که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود بوده و با گرافیک بالا و جزئیات بسیار بالایی که در اختیار شما قرار می دهند بدون شک تجربه یک بازی بی نظیر را دز اختیار شما قرار می دهند. کنترل لمسی صفحه نمایش بازی نیز بسیار روان بوده و می توانید به راحتی به بازی و کنترل تامک خود بپردازید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

سجاد بازدید : 1165 1397/05/09 نظرات (0)

بازی مشابه کانتر برای اندروید


Modern Strike Online بازی جدید و جذاب با عنوان مودرن استریک آنلاین برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آیا از دوست داران بازی محبوب و مشهور کانتر هستید؟ امروز خبر های خوشی برای دوست داران بازی های شوتر اول شخص و البته آنلاین داریم. ضربت مدرن نام یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که هر بازیکنی را به یاد کانتر استرایک معروف برای ویندوز می اندازد. ایده نوینی در پس این بازی مولتی پلیر اندرویدی وجود دارد که آن را از دیگر عناوین مشابه متمایز ساخته است. گرافیک مسحور کننده سه بعدی که حتی برای دستگاه های ضعیف از لحاظ قدرت سخت افزاری، به راحتی و بدون هیچ مشکلی قابل اجراست، و گیم پلی روان با نرخ فریم بالا هر بازیکنی را مجذوب خود می سازد. انواع سلاح های مدرن را در اختیار گرفته و نبرد با تروریست ها را شروع کنید.

سجاد بازدید : 1081 1397/05/09 نظرات (0)

کسب جایزه بهترین نمایش از دیدگاه کاربران در جشنواره بازی های مستقل برلین در سال 2017

در نقش قهرمانی شجاع قرار گرفته و با شرکت شیطانی Tetracorp به نبرد بپردازید. از استراتژی موثر در میدان جنگ استفاده کرده و با انواع و اقسام سلاح های قدرتمند و سربازان نخبه دشمنان را نابود نمایید. تیم نهایی خود را بسازید و با ارتقاء هم تیمی های خود از توانایی های ویژه آنان استفاده نمایید.

داستان بازی Cover Fire از جایی شروع میشود که شرکت Tetracorp مناطق مختلف جهان را به تسخیر در آورده و اقدام به سرکوب مردم میکند. انها به تازگی ماده ای جدید را کشف نموده اند که میتواند انسان ها را برای همیشه تغییر دهد. حال شما به عنوان یک گروه مقاومت باید در مقابل آنها بایستید و از مردم سراسر جهان محافظت نمایید. به مناطق مختلف از صحراهای خشک تا جنگل های بارانی سفر کرده و نقشه های دشمن را از بین ببرید.

حالت داستانی بازی Cover Fire دارای 60 ماموریت هیجان انگیز و منحصربفرد میباشد. هم چنین گیم پلی روان و ساده بازی به همراه گرافیک بالا آن میتواند تا مدت ها شما را سرگرم نماید. لازم به ذکر است که بازی Cover Fire برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

سجاد بازدید : 913 1397/05/08 نظرات (0)

Waze - GPS، نقشه ها و ترافیک با wase همیشه از وضعیت جاده باخبر خواهید بود!حتی اگر راه را بلد باشید wase اطلاعات ترافیک,ساخت و ساز,پلیس و تصادفات را در اختیار شما می گذارد.اگر مسیری مناسب نبود برنامه مسیر شما را تغییر می دهد تا در زمان شما صرفه جویی شود.

سجاد بازدید : 883 1397/05/08 نظرات (0)

Snipers vs Thieves این بازی یک بازی چند نفره است که در زمان واقعی ارائه می شود.شما می توانید در این بازی به عنوان یک تیرانداز مرگبار از پناهگاه خود محافظت کنید و یا به عنوان یک باند دزدان کثیف به غارت رقبا خود بپردازید. ابزارهای حماسی خود مانند مهمات بزرگ،گلوله های یخی و .. را بسازید و آنها را ارتقا دهید. در فصل های مختلف ایین بازی شرکت کنید و همچنین با بالا بردن رتبه خود، ستاره و پاداش کسب کنید.ماسک های تغییر بازی مانند the Gorilla King, Frankenstein و حتی رئیس جمهور گذشته و حال آمریکا را به دست آورید.

سجاد بازدید : 933 1397/05/08 نظرات (0)

بازی زیبای شهر جنایت که شما در این بازی در نقش یک مامور FBI وظیفه شناس هستید و برای سرکوبی و مجازات دشمنان خود دست به هر کاری میزنید.  این بازی قابلیت انلاین را دارد که بازیکنان به دو گروه مافیا و اف بی ای تقسیم میشوند و به مبارزه با یکدیگر میبردازند. همچنین در این بازی سلاح های زیادی وجود دارند که با گذراندن مراحل ان ها را بدست خواهید اورد.

سجاد بازدید : 889 1397/05/07 نظرات (0)

موتور سواری در خیابان های شلوغ شهر تهران جرات بسیار بالایی می طلبد و با وجود راننده های بی احتیاطی که هر روز بر تعدادشان نیز افزوده می شود بسیار پر خطر می باشد. پس موتور سواری در خیابان های صاف و آسفالت شده هم مهارت خاص خود را می طلبد چه برسد به اینکه بخواهید با موتور حرکات نمایشی انجام دهید و از موانع نیز عبور کنید. انجام این کار شاید در محیط اطرافمان سخت باشد اما در یک بازی اندرویدی زیاد مشکل به نظر نمی رسد و هر کسی با هر سن و سالی و هر سطح مهارتی می تواند آن را تجربه کند. حال اگر این بازی توسط استدیو بازی سازی خلاقی مانند Deemedya INC ساخته شده باشد و از گیم پلی جذاب و سرگرم کننده ای نیز بهره ببرد، قطعا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

 

"Trial Xtreme 4" نیز یکی از این دسته بازی های سرگرم کننده و پرطرفدار می باشد که در سبک مسابقه ای و  موتور سواری نمایشی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و تا کنون نزدیک به 50 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. این عنوان همچنین موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.1 از 5 شده که در ثبت آن نزدیک به 500 هزار نفر نقش داشته اند.

 

سری چهارم بازی محبوب Trial Xtreme 4 بعد از مدت ها انتظار دقایقی پیش در پلی استور عرضه شد و مثل همیشه آن را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم. این بازی زیبا با کسب امتیازات فراوان و نقد های مثبت بسیار اکنون به برترین بازی موتور سواری برای اندروید تبدیل شده و توانسته است طرفداران بسیاری به خود جذب کند.

 

موتور خود را انتخاب کنید و وارد رقابت های جذاب و نفس گیر موتور سواری نمایشی شوید. رقابت با دوستان خود به صورت آنلاین و کسب پول و امتیاز برای صدر نشینی در جدول موتور سواران.

سجاد بازدید : 951 1397/05/07 نظرات (0)

بازی "Draw Something" عنوانی جذاب در سبک حدس کلمات میباشد که به تازگی توسط استودیو OMGPOP ساخته و پرداخته شده و با قیمت 2.99 دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 83 هزار نفر امتیاز 4.0 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. بازی فوق یکی از محبوب ترین و بهترین عناوین نقاشی در جهان به شمار میرود و اگر شما و دوستان و هم چنین خانواده تان مهارت هایی در زمینه هنری و نقاشی داشته باشید قطعا تجربه این بازی لحظات شاد و مفرحی را برایتان رقم خواهد زد.

 

گیم پلی کلی بازی Draw Something به این صورت خواهد بود که شما با انتخاب قلم خود طرحی را که در ذهن دارید بر روی بازی ترسیم خواهید کرد و دوستان و یا خانواده شما باید طرحی را که شما نقاشی کرده اید حدس بزنند تا با طی شدن مراحل بازی برنده نهایی مشخص شود. بازی با وجود گیم پلی جذاب خود که نقطه قوت آن به شمار میرود میتواند در زمان های بیکاری و یا زمان هایی که در مهمانی هستید و خانواده و دوستانتان در کنار شما هستند لحظات شیرین و دلنشینی را برایتان به ارمغان آورد.

سجاد بازدید : 1122 1397/05/06 نظرات (0)

در بازی فوق العاده زیبای Beach Buggy Racing با ماشین باگی خود را رانندگی کنید و تا آنجا که می توانید دور شوید و و به اعماق ناشناخته این جزیره گرمسیری مرموز دست یابید. با منحرف کردن ماشین خود در پیچ ها و منهدم کردن خودرو دیگر رقیبان سعی کنید تا در جهان زیبا و پر جزییات بازی برنده شوید. در طول مسابقه خود با مجسمه های زیبا ، پوشش چمنی ، خرچنگ های غول پیکر ، هیولا ها و حتی با غول برفی نیز برخورد خواهید کرد. سواحل خورشیدی ، غار های مخفی ، مرداب ها ، معابد و آتش فشان ها را کاوش نمایید . مجموعه قدرت های ویژه خود را بسازید و با باز کردن وسایل نقلیه جدید و ماشین های خود را به بهترین شکل ارتقا دهید تا در مسابقات پیروز شوید. شخصیت های جدید را جمع آوری کنید و با باز کردن و ارتقای قدرت های ویژه از جمله تقویت آتش و سپر ، تبدیل به یک نیروی غیر قابل توقف شوید و همه چیز را نابود کنید.

سجاد بازدید : 1194 1397/05/05 نظرات (0)

Magic Tiles 3 این بازی اندروید را به صورت رایگان بر روی گوشی خود بازی کنید. این بازی پیانو ترکیبی از آلات موسیقی مختلفی مانند گیتار،درام و به خصوص پیانو را دارد. علاوه بر این،این بازی آهنگ های پیانو بسیار با کیفیت است و گیم پلی زیبایی دارد. قوانین بازی: به منظور بازی کردن این بازی پیانو شما کافی است فقط بر روی کاشی های مشکی بزنید و از کلیک بر روی کاشی های سفید اجتناب کنید. بنابراین،آماده بازی شوید و این بازی را به صورت رایگان امتحان کنید.این بازی پیانو جذاب بسیار چالش برانگیزتر از آن است که شما فکر کنید. علاوه براین،برای بهتر شدن عملکرد بازی و ارائه تجربه یک کاربری عالی بر اساس موقعیت شما اجازه کسب می کنیم تا به حافظه گوشی و نیز موقعیت شما دسترسی داشته باشیم

سجاد بازدید : 1132 1397/05/05 نظرات (0)

بازی "DC Legends" عنوانی جذاب در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Warner Bros ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 2 هزار نفر امتیاز بالا 4.5 از 5.0 و بیش از 50 هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

 

سایه ای شوم و خطرناک بر روی تمامی مناطق جهان چیره شده است و تنها امید مردم زمین, قهرمانان افسانه ای DC میباشند. تیمی قدرتمند از افسانه های خوب و بد DC را جمع کرده و به نبرد با دشمنان مردم بپردازید و با استفاده از استراتژی موثر در هنگام نبرد, پیروز از میدان خارج شوید. شخصیت هایی نظیر بتمن , سوپرمن , جوکر و بسیاری دیگر آماده ملاقات با شما هستند و انتخاب های شما در طول بازی سرنوشت مردم جهان را تعیین خواهد کرد.

 

اگر از طرفداران عناوین نقش آفرینی هستید DC Legends با اضافه کردن قهرمانانی افسانه ای به نیازهای شما در این زمینه پاسخگو خواهد بود.

سجاد بازدید : 971 1397/05/05 نظرات (0)

"City Mania: Town Building Game" عنوانی زیبا و جذاب در سبک شبیه ساز میباشد و به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Gameloft ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 12 هزار نفر امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 و بیش از 50 هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

 

در بازی City Mania: Town Building Game منطقه ای وسیع به شما اهدا خواهد شد و این شما هستید که باید با ساخت و ساز های هوشمندانه و استفاده از استراتژی های مناسب منطقه خود را تبدیل به شهری بزرگ و زیبا کنید. افراد مختلف را استخدام کرده و از مهارت های آنها در کارهای متنوع شهرتان استفاده نمایید.

 

اگر از طرفداران بازی های شهرسازی هستید عنوان City Mania: Town Building Game میتواند تا مدتی طولانی شما را سرگرم نماید.

سجاد بازدید : 902 1397/05/03 نظرات (0)

"Battle Bay" جدال تیمی نفسگیر را بر روی امواج خروشان و با حضور رقیبان واقعی از سراسر جهان تجربه کنید. جدال مولتی پلیر ریل تایم برای پیروزی و یا غرق شدن در جریان است، این شما هستید که باید سرنوشت کشتی خود را رقم بزنید! نبرد استراتژیکی با استفاده از سلاح های سنگین را در رقابت های 10 نفری تجربه می کنید و باید به هر قیمتی که شده پیروز میدان نبرد باشید. بی تردید هیچ بازی آنلاین دیگری تا این حد مهیج و نفسگیر نبوده است؛ رقابت های تیمی بسیار آدرنالینی تدارک دیده شده اند و درگیری های چالش بر انگیزی در بازی مشاهده می شود. همین حالا به ناوگانی از نیرو های متحد بپیوندید تا بتوانید در بین امواج خشمگین در جنگ های وسیع و پر برخورد ایفای نقش کنید. طیف متنوعی از کشتی های جنگی در کلاس های مختلف دسته بندی شده اند که تک تک این کشتی ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارا هستند. کلاس های موجود در بین کشتی ها شامل: کلاس اجرایی برای انجام حملات ضربتی، کلاس دفاعی که شاید بتوان آن ها را تانک های فنا ناپذیر نام گذاشت، کلاس تیر انداز که می تواند مهماتی بی پایان برای شما فراهم کند، کلاس سرعتی، سرعت فوق العاده ای دارد و کلاس تعمیر کار که هم تیمی های شما را برای ادامه نبرد سر پا نگه می دارد! لول کشتی های خود را بالا تر ببرید تا به سرعت، سلامتی، دفاع و قدرت شلیک بالا تری دست یابید.

سجاد بازدید : 892 1397/05/03 نظرات (0)

Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS عنوان یک بازی جذاب و پرطرفدار از استودیوی VERTIGO GAMES OÜ میباشد که در دسته بازی های اکشن قرار دارد و مشابه بازی نوستالژی و محبوب کانتر میباشد. این بازی به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و توانسته امتیاز 4.3 را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند. اگر شما از طرفداران بازی کانتر باشید میدانید که گیم پلی این بازی بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور میباشد. در بازی Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS شما باید به عنوان یک سرباز به محیط های مختلف بروید و با دشمنان خود مبارزه کنید. بیش از 30 سلاح در بازی وجود دارد که میتوانید آن ها را خریداری کرده و با آنها به سوی رقیبان شلیک کنید. اسلحه هایی مانند: تپانچه، تک تیر انداز، تفنگ های اتوماتیک، تفنگ ساچمه ای، نارنجک و...

سجاد بازدید : 961 1397/05/03 نظرات (0)

پیشنهاد مدیریت همه چی دانلود

بازی مشابه وارکرافت برای اندروید

 

 

 

بازی "خود ستایی Vainglory" یکی عنوان بسیار پرطرفدار در گوگل پلی می باشد که تا کنون موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.2 از 5 شده است. این بازی اکشن که در سبک RPG توسط کمپانی بازی سازی Super Evil Megacorp روانه گوگل پلی شده تا کنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. همچنین بهتر است بدانید که این عنوان با توجه به گیم پلی سرگرم کننده و سبک RPG که با صحنه های اکشن همراه شده، طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است.

 

به سرزمین Halcyon Fold خوش آمدید! به دنیایی وارد شوید که در آن تکنولوژی و جادو برخورد سختی با هم دارند. نبرد هایی که در این جهان رخ می دهد با اتحاد نیرو های جنگی صورت می گیرد و پیروز شدن در هر یک از آن ها تنها با به کار گیری حیله های زیرکانه در استراتژی ها امکان پذیر است. هیچکس در این بازی به تنهایی مبارزه نخواهد کرد و تمامی نبرد ها به جدال تیمی خلاصه می شوند. شما قادر هستید همراه با دوستان خود در نبرد های سه به سه به صورت آنلاین شرکت کنید و مهارت خود را در جنگ پر برخورد و سراسر اکشن به دیگر بازیکنان نشان دهید. بازه متنوعی از قهرمانان شگفت انگیز که همیشه در حال بیشتر شدن هستند در دسترس شماست تا جدال سخت را با دشمن شروع کنید و ساعت ها در قالب یک بازی مهیج و اکشن در گوشی ها و تبلت های اندروید خویش سرگرم شوید.

 

قهرمان خود را برگزینید و برای نابودی کریستال دشمن وارد میدان نبرد شوید. در این بازی دستاورد هایی که به بازیکنان اختصاص داده می شود فقط و فقط برای مهارت های مبارزه ای و کار تیمی است! همراه با متحدین خود به صورت زنده به مبارزات نفسگیر ملحق شوید، قهرمان خود را تقویت کرده و لول هر یک را به بالا ترین سطح ممکن برسانید و حملات ویرانگر از خود به نمایش بگذارید. دشمنان خود را با هجوم بیرحمانه به خاک و خون بکشید و از اکشن خالص و بیوقفه بازی لذت ببرید. می توانید با دیگر بازیکنان سراسر کره خاکی در ارتباط باشید و با آن ها تبادل نظر کنید. بخش ها و حالت های مختلفی برای گیم پلی بازی تدارک دیده شده است که می توانید جذاب ترین حالت باب سلیقه خود را پیدا کرده و از آن لذت ببرید. همین حالا به جهان Vaingloryقدم گذاشته و تجربه بی نظیری از بازی های استراتژی در دیوایس خود به ارمغان آورید.

سجاد بازدید : 705 1397/05/03 نظرات (0)

Asphalt 9: Legends نام جدیدترین اثر کمپانی مشهور گیم لافت می باشد که قبلا با آثاری مانند آسفالت 8 توانایی خود را در طراحی بازیهای گرافیکی و فوق العاده به اثبات رسانده بود. در اینجا میتوانید سوار بر ماشین هایی پرسرعتی همچون فراری و پورشه و لامبورگینی شوید و در خیابان ها و اتوبان های شهر برانید. تمامی بازیکنان آنلاین از سراسر دنیا آماده ی رقابت با شما هستند پس با سرعت بالا برانید و از سد حریفان بگذرید. مانند آسفالت 8 در اینجا هم از جلوه های گرافیکی و انیمیشن های بصری استفاده شده تا حس بهتری از رقابت ها را برایتان تداعی کند. همچنین صداگذاری عالی و دقیق از اتومبیل ها در لحظات ترمز کشیدن و گاز دادن اضافه شده که خود را غرق در هیجان و سرعت کنید! برای اولین بار از سیستم کنترل تاچ درایو رونمایی شده که کمک میکند فرمان ماشین را به خوبی حرکت داده و لایی بکشید. انواع ماشین های رویایی را انتخاب کرده و برای ارتقاء قطعات آن تلاش کنید. با پیروز شدن در رقابت ها میتوانید انواع پیشرفته ماشین را خریداری کرده و به رقابت با بیش از 7 هزار حریف جهانی بروید تا مهارت های رانندگیتان را به رخ بکشید.

سجاد بازدید : 873 1397/05/03 نظرات (0)

WarFriends: PvP Shooter Game در مقابل دوستان و دشمنان خود که به صورت واقعی دراین بازی مبارزه و تیراندازی بازیکن در مقابل بازیکن حضور دارند به مبارزه بپردازید.این بازی طرفداران ومنتقدان زیادی دارد. Gamezebo می گوید:درک اینکه چرا بازی WarFriends مورد توجه علاقه مندان به بازی ها قرار گرفته است بسیار آسان است. با مخالفان واقعی روبه رو شوید و در این مبارزات هیجان انگیز شرکت کنید و تیمی تشکیل دهید تا بتوانید به کمک آن ها برترین امتیازات را کسب کنید.بهترین ارتش جهان را در این بازی منحصر به فرد PvP که توسط سازندگان Mega Dead Pixel ارائه شده است بسازید.از گلوله های دشمن فرار کنید و برای مخفی کردن خود شیرجه بزنید و به هر وسیله ای که می توانید و البته با حمله به دشمنان خود آنها را نابود کنید. ارتش خود را ارتقا دهید

سجاد بازدید : 903 1397/05/02 نظرات (0)

بازی "The Pirate: Caribbean Hunt" عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Home Net Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 58 هزار نفر امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما به عنوان کاپیتان دزدان دریایی کارائیب در بازی حضور خواهید داشت و باید با بیرحمی تمام منابع و گنجینه های کشتی های دیگر را به غارت ببرید.

 

در بازی The Pirate: Caribbean Hunt پرچم دزدان دریایی را برافراشته کنید و با شکافتن امواج دریا به سوی نبردی هیجان انگیز با دیگر کشتی ها بروید. اموال و گنجینه های آنان را غارت کنید و کشتی هایشان را غرق نمایید. شما دزد دریایی هستید و رحمی در شما وجود نخواهد داشت. در بازی یک هدف خواهید داشت و آن تبدیل شدن به افسانه دزدان دریایی کارائیب میباشد.

سجاد بازدید : 799 1397/05/02 نظرات (0)

Badminton League این بازی یکی ازرقابتی ترین بازی های بدمینتونی که تا بحال دیده اید می باشد! با دوستان خود رقابت کنید و در مسابقات جایزه لیگ بدمینتون را بدست آورید!

 

شخصیت بازی خود را با استفاده از موارد مختلف به سلیقه ی خود تغییر دهید. مهارت های شخصیت بازی خود را ارتقا دهید! اکنون راکت خود را بردارید و وارد بازی پر هیجان بدمینتون شوید! 

سجاد بازدید : 1315 1397/05/02 نظرات (0)

Alien Creeps TD بازی "وحشت بیگانه" یک بازی مهیج ، گرافیکی و پرطرفدار است که در سبک بازی های استراتژیکی بوده و توسط استودیو بازی سازی Outplay Entertainment ساخته و پرداخته گردیده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی دارنده ی امتیاز 4.3 از سوی کاربران اندروید سراسر جهان است. شایان ذکر است که بازی با موضوع جنگ با بیگانه ها می باشد و دارای گرافیک کاملا رضایت بخش و فانتزی نیز هست.

 

بیگانه ها آمده اند و البته با خود صلح و دوستی به ارمغان نیاورده اند بلکه جنگ سختی را شروع کرده اند تا زمین را به تصرف خود در آورند. آیا می توانید ناجی کره زمین از دست متجاوزان باشید؟ این بازی در حال و هوای بازی های برج دفاعی است که جنگ های خشن و دیوانه وار در آن به چشم می خورد و مبارزان تان برای حماسه سازی در برابر موجودات فضایی بر می خیزند. آن ها به خانه شما هجوم آورده اند اما نمی دانند که اشتباهِ در افتادن با موجودات خطرناکی مثل انسان ها را به جان خریده اند. با دشمنان گمراه تان با استفاده از گلوله های کشنده ، هلیکوپتر ها و سلاح های انفجاری به نبرد بی پایان و پر استرس بپردازید و ساعت های در گوشی ها وتبلت های اندروید خود به سرگرمی لذت بخش و چالش بر انگیز مشغول شوید.

سجاد بازدید : 1032 1397/05/02 نظرات (0)

تا به حال با خود فکر کرده اید که بخواهید جای یک کوسه عظیم الجثه زندگی کنید؟ اگر دوست دارید زندگی و روزمرگی یک کوسه را تجربه کنید، بازی "Hungry Shark Evolution" به همین منظور ساخته شده است.

 

در بازی Hungry Shark Evolution در نقش یک کوسه عظیم الجثه قرار می گیرید که باید برای زنده ماندن هر چیزی که قابل خوردن است را بخورید! لاک پشت های دریایی، ماهی های کوچکتر و همچنین انسان هایی که برای تفریح به لب دریا آمده اند لقمه بسیار خوبی برای شما به شمار می روند. گیم پلی بازی کاملا عالی طراحی شده به طوری که حس واقعی کوسه بودن را به شما منتقل می کند.

 

شما در این بازی دشمنانی نیز دارید؛ کوسه های بزرگتر، کشتی های نفتکش و عروس های دریایی دشمنان شما می باشند که باید تمام سعی خود را بکنید که گیر آن ها نیفتید و الا باید قید زندگی خود را بزنید.

سجاد بازدید : 893 1397/05/02 نظرات (0)

نسخه جدید به همراه 12 ماموریت بیشتر بازی Toy Defense به سبک Tower Defense می باشد . شما باید با ساخت برج ها در مسیر راه دشمنان آن ها را بکشید . در این بازی زیبا اسباب بازی ها شخصیت های اصلی می باشند و بازی در جنگ جهانی دوم است . شما می توانید برج های خود را تقویت کنید و در مراحل جلو تر برج های قوی و جدید تری را آزاد کنید . سبک Tower Defense بسیار جذاب می باشد و هواداران بسیار زیادی دارد . بازی هایی مانند FieldRunners نیز این سبک می باشند . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

سجاد بازدید : 857 1397/05/01 نظرات (0)

Westland Survival از سری بازی های ماجراجویی اندروید است که برای افراد بالای 16 سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که یکی از ازمایشگاه های مخفی کشور مود حمله ی دشمنان قرار گرفته و تنها یک نفر است که می تواند در مقابل حمله ی دشمنان از ازین آزمایشگاه مخفی محافظت کند و آن شخص شما هستید. شما باید ماندهی گروه از تیم تیر اندازان را به عهده بگیرید و با دشمنان مقابله کنید و به آنها اجرازه ندهید که به محوطه ی آزمایشگاه نزدیک شوند. هرچه افراد بیشتری را از بین ببرید ، در نتیجه امتیازات بیشتری را کسب می کنید و می توانید قدرت و شخصیت خود را ارتقا دهید. سعی کنید که در ماموریتی که به شما سپرده شده است پیروز میدان باشید.

سجاد بازدید : 1251 1397/04/31 نظرات (1)

"Dragon City" از جمله بازی های جذاب در ژانر شبیه سازی بوده که ورژن جدید آن در حال حاضر آمده است. در این بازی جزیره ها و اژدهای جدیدی وجود دارد، بنابراین بهتر است که شما برنامه را بروز رسانی کنید. دانلود و بروز رسانی آن کاملا رایگان است. برای برخی از کاربران اندروید که قبلا با این بازی آشنا بوده اند، این بازی جز محبوب ترین هاست. اما برای برخی از شما که در مورد اژدهای این شهر نمی دانند مختصری توضیح می دهیم. این بازی نبرد بین چند اژدها ست که شما می توانید بین چند اژدها با عناصر مختلف مانند آب ، خاک ، گیاهان و آتش است، انتخاب کنید البته هنوز هم می توانید انواع بیشتری از اژدها ها را داشته باشید.

 

در بازی Dragon City شما می توانید شهر خود را مطابق با خواسته های اژدها تعیین نمائید. و در این بازی می توانید با اژدهای بازیکنان دیگر مبارزه کنید. و از آن ها جایزه دریافت کنید، همچنین اگر تمایل داشته باشید اژدها شما میتواند ازدواج کند.

 

.اهداف تا به پایان رساندن موجودات ادامه دارند، شما می توانید با ورود به فیس بوک، جواهرها را دریافت کرده و جواهرهایی که برای بعضی بروز رسانی های ساختمان های موجود مورد استفاده قرار خواهند گرفت را ذخیره نمائید. برای بسیاری از شما که در زیستگاه Terra هستید، می توانید تا 500 سکه بخرید. تا زمانی که به مرحله 4 برسید تخم مرغ ها را باید بخرید و با رسیدن به این مرحله دیگر می توانید تا 54 طلا در هر دقیقه بدست آورید.

سجاد بازدید : 1449 1397/04/29 نظرات (0)

بازی "FIFA Mobile Soccer" بازی فوتبال موبایل از کمپانی مشهور الکترونیک آرت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این بازی زیبا یک محصول هیجان انگیز دیگر از سری محبوب فیفا است. شما در این بازی به ساخت و مدیریت تیم خودتان مشغول خواهید شد. با ایجاد تیم و گرفتن بازکینان مورد نیاز در پست های گوناگون خودتان را برای رویارویی با بزرگان جهان آماده کنید. شما برای اینکه تیم در اختیارتان را برای آینده آماده کنید باید مطالب روزانه به روز شده ای را که ارسال می شود را دنبال کنید. در این بازی جذاب شما یک کهنه سرباز زرنگ و دانا هستید و هر آنچه را که در طول سال ها بازی کسب کرده اید را باید در زمین بازی به نمایش بگذارید. فیفا هر روز به سمت بزرگ و بهتر شدن پیش می رود و با طراحی دوباره بازی فوتبال به طور انحصاری برای تلفن همراه که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد یک قدم دیگر برای افزایش کاربران برداشته است. با انتخاب تیم مورد علاقه خودتان مدیریت آن را به عهده گرفته با یک رویکرد تازه به جمع آوری و ساخت و ساز شاکله اصلی آن بپردازید. قبل از هر بازی ترکیب موردنظر از بازیکنان را تنظیم کرده و با انجام بازی های شایسته و تماشایی باشگاه را هر روز بهتر از قبل ببینید. با دریافت و مشاهده اتفاقات زنده در سراسر جهان در 365 روز سال خودتان را برای رویارویی با مشکلات و رویداد های مهم آماده کنید. برای اولین قدم، شما باید در یک لیگ شرکت کنید زیرا یک تجربه اجتماعی درست است که اجازه می دهد با نیرو های تلاش گر به منظور رسیدن به شکوه و عظمت آشنا شوید. از این طریق می توانید با علاقه مندان به بازی در سراسر جهان در ارتباط باشید. شرکت و گذراندن آزمون مهارت های مختلف در آماده سازی تیم شما برای شرکت در تورنمنت و بازی های پیش رو بسیار موثر است. فیفا موبایل با وجود حجم پایین گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی را ارائه داده و در آن بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17،000 بازیکنان واقعی قرار داده شده که بازی کردن آن یک تجربه بزرگ در دنیای گوشی های هوشمند محسوب می شود.

سجاد بازدید : 1083 1397/04/29 نظرات (0)

 

بازی مشابه gta برای اندروید

 

The Grand Rampage: Vice City از سری بازی های جذاب اکشن است که برای افراد بالای 17 سال ارائه شده است، زیرا سطح خشونت بازی بسیار بالا است. شما بعنوان یک گنگستر وارد بازی می شوید و باید سعی کنید تمام گنگسترهای دیگر را از بین ببرید و خودتان به قدرتمندترین گنگستر تبدیل شوید، تا جایی که بتوانید امپراطوری خودت را ایجاد کنید. برای این کار ماموریت هایی به شما محول می شود که شما اگر بتوانید همه ی آنها را با موفقیت به پایان برسانید و دشمنان را از سر راه خود بردارید، براحتی می توانید به قدرتمندترین گنگستر تبدیل شوید. فراموش نکنید که امکاناتی از قبیل سلاح ها و ماشین های جدید در اختیار شما قرار خواهند داشت.

سجاد بازدید : 1053 1397/04/29 نظرات (0)

War Machines: Free Multiplayer Tank Shooting Games عنوان یک بازی مبارزه ای از دسته بازی های اکشن میباشد که به صورت رایگان توسط استودیوی Fun Games For Free در مارکت اندروید منتشر شده است و توانسته امتیاز 4.6 از 5 را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند. بازی War Machines: Free Multiplayer Tank Shooting Games یک تجربه جنگ تانکی را برای شما به ارمغان می آورد. جهان پر از تانک است و شما با انتخاب تانک خود در این بازی باید با مخالفان خود از سراسر جهان مبارزه کنید. وظیفه شما دفاع از افتخار کشور خود در برابر دشمنان است. نبرد علیه بازیکنانی از چین، ایالات متحده آمریکا، روسیه، ژاپن و ... برای شما امتیاز در پی خواهد داشت. میتوانید تیم تشکیل دهید و به مبارزه تیمی بپردازید و یا به صورت تکی به نبرد آزادانه بپیوندید.

سجاد بازدید : 1176 1397/04/28 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های استودیو Outfit7 باشید قطعا تجربه بازی Talking Tom Gold Run نیز خالی از لطف نخواهد بود. بازی در سبک عناوین دونده بی پایان ساخته شده است و شما باید با کنترل یکی از دو شخصیت محبوب آنجلا و تام بهترین رکورد خود را در بازی به ثبت برسانید و هم چنین طلاهایی را که در طول مسیر مشاهده میکنید را جمع نمایید تا بتوانید از آنها برای ساخت خانه ای رویایی و زیبا استفاده کنید.

 

بازی Talking Tom Gold Run دارای لوکیشن های متنوع بوده که هر یک از آنان دارای تله ها و موانع منحصر به خود هستند که قطعا این امر شما را با چالشی جذاب رو به رو خواهد کرد. هم چنین در طول مسیر دویدن میتوانید از قدرت های ویژه و هم چنین بوستر ها برای افزایش امتیازتان استفاده کنید و در نتیجه طلا بیشتری برای تکمیل خانه تان بدست آورید.

 

لازم به ذکر است که استودیو Outfit7 خالق عناوین مشهوری نظیر TALKING TOM و TALKING ANGELA میباشد و تجربه عنوان جدیدشان نیز به طرفدرانشان توصیه میشود.

 

سجاد بازدید : 1069 1397/04/28 نظرات (0)

"Final kick: Online football" یک بازی جدید و آنلاین با عنوان ضربه نهایی: فوتبال آنلاین برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. در بازی فینال کیک از لحظات وخیم و پر استرس پنالتی در مسابقات جهانی فوتبال و در مرحله ی نهایی رقابت ها لذت برده و ساعت ها در دیوایس اندروید تان به سرگرمی چالشی و اعتیاد آور بپردازید. شما در این بازی قادر هستید به زدن گل های تماشایی و دیدنی در قالب گرافیک فوق العاده واقع گرایانه و پر جزئیات بازی به طوری که حس قرار گرفتن در استادیوم ورزشی را به شما القا می کند ، هستید. در طول مراحل بازی شما به بهتر کردن ضربات پنالتیِ ویژه ، ضربه با افکت های ویژه ، فریب دادن تنها رقیب شما یعنی دروازه بان ها و تاثیر گذار ترین مهار توپ های تاریخ در مسابقات قهرمانی برزیل مشغول می شوید. این بازی از جمله بازی هایی است که علاقه مندان به بازی های ورزشی و فوتبالی به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهند.

سجاد بازدید : 937 1397/04/28 نظرات (0)

"Angry Birds 2" یک بازی فوق العاده و سری جدیدی از بازی های پرندگان خشمگین می باشد که چندی پیش برای اندروید منتشر شد. این نسخه از بازی سری دوم از سری بازی های پرندگان عصبانی می باشد و تغییرات بسیاری از نظر گرافیکی و گیم پلی کرده است اما با همه این تغییرات و ویژگی های جدید بازی اصالت خود را حفظ کرده است و همان سبک همیشگی خود می باشد! Rovio Entertainment همانند سابق این بازی را منتشر کرده است و نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم دارای دو فایل نصبی معمولی (نیاز به پرداخت پول و مراحل خریدنی) و نسخه مود شده که پیشنهاد می کنیم از نسخه مود شده بازی استفاده نمایید زیرا در مراحل بالاتر بازی شما باید هزینه ها و آیتم هایی را خریداری نمایید که در نسخه معمولی به مشکل خواهید خودرد پس بهتر است از نسخه مود شده بازی استفاده نمایید!

 

در Angry Birds 2 شما با محیط های و پرندگان جدیدی مواجه خواهید شد و در نگاه اول بدون شک شگفت زده خواهید شد و از بازی لذت می برید! در این نسخه هم همانند نسخه های قبلی هدف اصلی شما مبارزه با خوک ها و از بین بردن آنها یکی پز از دیگری می باشد پس باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید و با نشانه گیری دقیق و هدف گیری آوار خوک های بدجنس را که باعث آزار و اذیت پرندگان شده اند از بین ببرید.

سجاد بازدید : 733 1397/04/28 نظرات (0)

سربازان جیبی بهترین بازی جنگی است. سربازان تازه کار را استخدام کنید، آنها را سخت تمرین دهید و به مهارت ها و سلاح های ویژه مجهزشان نمایید. با میلیون ها بازیکن دیگر در سراسر جهان وارد نبرد شوید!

 

به عنوان فرمانده این گروه دست پاچلفتی، نقش شما استخدام و آموزش سربازان یک به یک است. آنها با هوش مصنوعی خود، به شیوه آموزش شما خواهند جنگید و رفتار خواهند کرد.

 

دعا کنید و جوخه خود را مورد تشویق قرا دهید! نبرد ها در دوره های کوتاه و جذاب رخ می دهند. یک بازی با حجم مناسب است که می توانید در ترافیک، در زمان انتظار برای کسی یا وقت خواب بازی کنید...

 

تیمی از سربازان نخبه را با مهارت های مختلف رهبری کنید. فرماندهی سربازان را به عهده گرفته و با دشمنان مختلف مبارزه نمایید. پروفسور های شرور و ارتش آنها را در این بازی مغلوب کنید. جنگنده های جوخه شما همدیگر را تکمیل می کنند. در این بازی تک تیر انداز، نارنجک انداز، تفنگ دار و غیره وجود دارند. سربازان خود را پیشرفته کنید و مهارت های جدید یاد بگیرید. از انواع سلاح ها مثل نارنجک های ساده تا تفنگ های لیزری استفاده کنید. بازیکنان سراسر دنیا را به مبارزه بطلبید و با آنها بازی کنید. پایگاه خود را بسازید و آن را ارتقا دهید.

سجاد بازدید : 936 1397/04/28 نظرات (0)

"Immortal Conquest" عنوانی زیبا و جذاب در سبک استراتژی میباشد و به تازگی توسط استودیو NetEase Games ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 3 هزار نفر امتیاز 4.3 از 5.0 و بیش از 500 هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

سجاد بازدید : 325 1397/04/26 نظرات (0)

Narrows از سری بازی های استراتژیکی اندروید است که برای افراد بالای 7 سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که شما باید نقش یک کاپیتان دریایی را ایفا کنید که می خواهد کنترل خدمه ی کشتی خود را به عهده بگیرد یعنی شما می توانید به آنها دستور دهید که بجای انکه کشتی را تمیز کنند در نبردهای شما شرکت کرده و دشمنان را از بین ببرند. شما و خدمه تان قادر خواهید در نبردهای تن تن با کشتی های دیگر شرکت کنید. فراموش نکنید که  شما باید گنج ها و ثروت بیشتری را از کشتی های دیگر غارت کنید. اندروید 7 به بالا

سجاد بازدید : 347 1397/04/26 نظرات (0)

بازی مشابه کانتر

 

"MaskGun ® - Multiplayer FPS" عنوانی زیبا و جذاب در سبک اکشن میباشد و به تازگی توسط استودیو June Software Inc ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 16 هزار نفر امتیاز 4.2 از 5.0 و بیش از 1 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

 

بازی MaskGun ® - Multiplayer FPS عنوانی چند نفره و آنلاین در سبک اکشن و تیراندازی میباشد که میتوانید در آن با سایر بازیبازان در سراسر جهان به رقابت بپردازید. بازی از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی میکند و به این خاطر کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS میتوانند با یکدیگر مبارزه نمایند.

 

بازی دارای 3 حالت مختلف گیم پلی بوده که عبارتند از: DeathMatch , Team DeathMatch و Bomb Defusal. هم چنین بازی دارای 3 نقشه متنوع میباشد که با نام های زمین , شهر ارواح و فانوس دریایی در بازی شناخته میشوند.

 

هر کاراکتر دارای تجهیزات مختلفی است که به شرح زیر میباشد:

 

- استفاده از ماسک مخصوص به خود در نبرد های بازی

 

- انتخاب از بین 16 سلاح اصلی و 3 سلاح ثانویه در هنگام مبارزات

 

- انتخاب زره قدرتمند برای مقابله با حریفان خود

 

- سفارشی سازی سلاح ها و لباس های خود با انواع و اقسام آیتم های مختلف

 

برخی از نقدهای سایت های معتبر در رابطه با بازی:

 

- عنوانی فوق العاده زیبا و دارای کیفیتی بالا این بار برای جامعه گیمران تلفن همراه - سایت معتبر TouchArcade

 

- عنوانی نرم و روان و با کیفیتی مناسب که قطعا شما را سرگرم خواهد کرد - سایت معتبر PocketGamer

سجاد بازدید : 395 1397/04/25 نظرات (0)

کلش اف کلنز در کنار شماست تا قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! "Clash of clans" یک بازی استراتژی اندروید زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

 

همانطور که می دانید امروزه Clash of clans به یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازی های موجود در تلفن های هوشمند تبدیل شده است به گونه ای که دیگر هیچ بازی توان رقابت با آن را ندارد و هر کسی نام این بازی را شنیده و یا آن را انجام داده است! در ابتدای بازی یک روستا به شما داده می شود و آموزش های لازم در رابطه با ایجاد ساختمان ها و قرار دادن آنها در قسمت های مختلف به شما داده می شود. با ساخت ساختمان اصلی بازی یا به اصطلاح Town Hall شما قادر خواهید بود ساختمان ها، و امکانات بیشتری داشته باشید و منابع بیشتری را ارتقا دهید، حال هرچه سطح ساختمان اصلی شما بیشتر باشد می توانید کارهای بیشتری از قبیل دیوار کشیدن و ساخت سربازخانه و … انجام دهید. در همین حال هرچه شما ساختمان های بیشتری در بازی بسازید و یا آنها را ارتقا دهید بازی مقادیری را تحت عنوان XP به شما می بخشد که جمع آوری آنها موجب افزایش سطح شما خواهد شد! در طول بازی دستاوردهای مختلفی از قبل مشخص شده است که با انجام آنها مقادیر مختلفی جم یا همان الماس به شما هدیه داده می شود و با استفاده از آن می توانید کارهایی نظیر: ارتقا سریع ساختمان ها، تبدیل الماس به اکسیر و سکه و … انجام دهید، در واقع الماس باعث می شود تا شما با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت نمایید و خود را به سرعت بالا ببرید. اگر شما هم از علاقه مندان بازی های آنلاین می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه کلش آف کلنز را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 965 1397/04/25 نظرات (0)

عناوینی که تمام هویت خود را از انیمیشن ها یا فیلم های سینمایی دوست داشتنی می گیرند، شانس این را دارند که مورد استقبال خوبی واقع شده و نمره مثبتی در کارنامه سازنده خود به حساب بیایند. عنوان Larva Heroes: Lavengers نیز بر اساس انیمیشن پرطرفداری با همین نام ساخته شده که در مدت کوتاهی توانسته است تعداد دانلود بالایی را برای خود رقم بزند. این عنوان سرگرم کننده و جذاب که توسط استدیو Mr.Games روانه گوگل پلی شده تا کنون موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.3 از 5 شده که در ثبت ان نزدیک به 300 هزار نفر نقش داشته اند. همچنین Larva Heroes: Lavengers نزدیک به 10 میلیون بار دانلود از فروشگاه گوگل پلی تجربه کرده است.

 

در این بازی شما باید در مقابل دشمنانی که از دروازه سیاه عبور کرده اند و قصد نابودی شما را دارند دفاع کنید. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی لارو زرد و قرمز می باشد. سوسیس های مورد علاقه شما توسط دشمنان دزدیده شده است و بسیار عصبی هستید. اکنون باید با انتخاب یکی از شخصیت های زرد یا قرمز به بازی بپردازید و با کمک دوستان خود تمامی دشمنان را نابود سازید.

 

در هر مرحله شما با دشمنانی از طبیعت روبرو خواهید شد که باید با هوش، ذکاوت و سرعت عمل خود آن ها را یکی پس از دیگری نابود نمایید. هر چقدر که در بازی پیشروی می کنید، مراحل بازی نیز سخت تر شده و بیشتر مهارت شما را به چالش خواهند کشید. شخصیت اصلی بازی نیز همان شخصیت مرموز انمیمیشن می باشد که جذابیت بازی را دوچندان کرده و شما را بیشتر ترغیب می کند که بازی را ادامه دهید!

 

گرافیک بازی نیز با رنگ و لعابی کودکانه همراه شده و برای هر سنی با هر سلیقه ای مناسب می باشد.

سجاد بازدید : 301 1397/04/25 نظرات (0)

Wartide Heroes of Atlantis  عنوان یک بازی نقش محور و اکشن میباشد که توسط استودیوی Kongregate در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است و توانسته امتیاز 4.6 از 5 را در این مارکت کسب کند و تا به امروز 500000 بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود و نصب شده است. در بازی جذاب Wartide Heroes of Atlantis شما کنترل و هدایت قهرمانانی را برعهده خواهید داشت که با هدف بازپس گیری آتلانتیس مبارزه میکنند. ارتش خود را از قهرمانان تشکیل دهید و آن ها را برای مبارزه همه جانبه آماده کنید.

سجاد بازدید : 317 1397/04/25 نظرات (0)

Crazy for Speed یا دیوانه سرعت یک بازی مسابقه ای و ریسینگ برای دستگاه های اندرویدی شماست که توسط استودیوی MAGIC SEVEN طراحی و در گوگل پلی منتشر شده است این بازی توانسته امتیاز 4.5 را در این مارکت از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند. Crazy for Speed به شما یک تجربه مسابقه بی نظیر ارائه می دهد. اتومبیل رانی دیوانه وار در جاده های خطرناکی نظیر جاده کوه آلپ، جاده ساحلی ونیز، جاده کویر نوادا، جاده ی آمازون، جاده آسفالت از موناکو، جاده شهر توکیو، جاده یخ زده هیمالیا، جاده شبانه لندن و غیره.

سجاد بازدید : 361 1397/04/24 نظرات (0)

The Tribez یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژی سیستم عامل Ios می باشد که اکنون نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا شما باید کنترل یک منطقه را در دست بگیرید و با انجام کارهای مختلف آن منطقه را آباد کنید . شما می توانید با ساخت مغازه و ساختمان برای افراد کار ایجاد کنید و اقتصاد را رونق دهید ، همچنین می توانید با دولت های همسایه نیز تجارت کنید . با گذشت زمان شاهد پیشرفت منطقه خود خواهید بود . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

سجاد بازدید : 267 1397/04/24 نظرات (0)

"Star Chef" یک بازی جدید و پرطرفدار با عنوان ستاره آشپزی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. کمپانی بازی ساز 99Games تا به حال بازی های مختلفی در زمینه آشپزی را در پلی استور منتشر کرده است که میتوان گفت ستاره آشپزی یکی از محبوب ترین بازی های این استودیوی بازی ساز می باشد. خود را آماده کنید برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای. ماجرای بازی از این قرار می باشد که شما باید نقش یک آشپز مبتدی را در بازی ایفا کنید حالا با تلاش و کوشش باید خود را به ستاره آشپزی تبدیل کنید حالا چگونه این عنوان را باید به دست آورید در ادامه با ما همراه باشید. سازنده بازی تا حدودی از مواد غذایی زیادی در بازی استفاده کرده است که شما باید با استفاده از آنها یک غذای خوشمزه را درست کنید و آن را به مشتریان رستوران خود بدهید. در نظر داشته باشید که در سطح شهر رستوران های مختلفی وجود دارد که باید با تک تک آنها به رقابت بپردازید و به گونه‌ای غذا های خوشمزه درست کنید که مشتریان ثابت داشته باشید و هر روز تعداد آنها زیاد تر شود، با انجام این کار شما به یکی از بهترین های بازی تبدیل می شوید و میتوانید در آمد خوبی را از آن خود کنید.

سجاد بازدید : 323 1397/04/24 نظرات (0)

داستان بازی "Stickman Legends" از حمله ارتش شیاطین به زمین آغاز میشود. شیطان ها یکی پس از دیگری شهر ها را نابود کرده و دنیا را به سمت تاریکی مطلق هدایت میکنند اما در شمال شرق امپراطوری Maika روستایی به نام Arvila وجود دارد که به روستا قهرمانان شهرت یافته است. یکی از مردان این روستا به نام Shido این ماموریت را بر عهده میگیرد که تک تک شیاطین و ارتش عظیم آنها را نابود نماید.

 

در بازی Stickman Legends در نقش Shido قرار خواهید گرفت و باید با استفاده از توانایی های خارق العاده او شیاطین را از بین ببرید. بازی در سبک عناوین اکشن بوده و گیم پلی آن تلفیقی از بازی های هک اند اسلش و نقش آفرینی میباشد و قطعا تجربه ای شگفت انگیز و ماندگار را برای شما رقم خواهد زد.

سجاد بازدید : 275 1397/04/24 نظرات (0)

Pocket Mine 3 این بازی یک ماجراجویی عالی در معدن است.شما باید در این بازی اعتیاد آور بر روی بلوکه ها ضربه بزنید تا بتوانید حفاری های عمیقی داشته باشید و تمام نقاط این دنیای هیجان انگیز و جذاب را کشف کنید. واکنش های زنجیره ای خیره کننده ای را انجام دهید،وسایل قدرتمندی بسازید و خودر را با آنها تجهیز کنید،کارت های مهیجی را دریافت کنید،صندوقچه های گنج را باز کنید،اشیا کمیاب و نادر را جمع آوری کنید و آنها را بفروشید. 

سجاد بازدید : 329 1397/04/24 نظرات (0)

Hex Commander: Fantasy Heroes در بازی" فرمانده هگز:قهرمانان قدرتمند" استراتژی منحصر به فرد خود را داشته باشید و با دشمنان مختلف بجنگید. یک ارتش قدرتمند بسازید و نیرو های خود را رهبری کنید, از مهارت های خاص خود استفاده کنید و پیروز شوید. با استراتژی منحصر به فرد خود دشمن را شکست دهید. در مبارزات انسانی، شما در نقش Percival Kent، بازی می کنید که توسط امپراتور برای بررسی گزارشات فرستاده شده است.جنگ نزدیک است...چه کسی می خواهد پیروز جنگ باشد؟ در جنگ ها شرکت کنید و از مردم خود دفاع کنید.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 644
  • آی پی دیروز : 578
  • بازدید امروز : 2,175
  • باردید دیروز : 6,551
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,175
  • بازدید ماه : 54,745
  • بازدید سال : 520,067
  • بازدید کلی : 11,910,679
  • کدهای اختصاصی