loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 533 1392/12/02 نظرات (0)

نسخه پلاس پلیر به صورت رایگان

با موزیک پلیر NexMusic لذت بخش تر از قبل آهنگ های خود را گوش دهید. این پلیر دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوب بوده و محیط کاربری آن بسیار شیک و جذاب می باشد.

ویژگی ها:

دارای دکمه های کنترل در لاک اسکرین

دارای ویجت در لاک اسکرین

دارای تایمر خواب

امکان تنظیم اکولایزر

دارای تم های متنوع

پشتیبانی از تبلت

و …

صفحه های موزیک پلیر:

آخرین پخش شده ها

آخرین اضافه شده ها

لیست های پخش

آهنگ ها

هنرمندان

آلبوم ها 

سجاد بازدید : 377 1392/12/02 نظرات (0)

GPS Navigation & Maps یکی از بهترین برنامه های مسیریابی است که با حجم نسبتا کم خود توانسته کاربران فراوانی را برای خود جذب کند. برنامه با ارائه نقشه های با کیفیت و زوم بالا می تواند به شما در مسیریابی کمک کند و شما می توانید نسبت به خواسته های خود از نسخه آفلاین یا آنلاین استفاده کنید. البته نقشه های آفلاین بهتر است زیرا در هر شرایطی دسترسی به اینترنت مقدور نیست. برنامه به خوبی از سخت افزار جی پی اس استفاده می کند و می تواند مواردی چون: سرعت، نشانی خیابان ها و … را به صورت دقیق نشان دهد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- پوشش جهانی نرم افزار

- سبک های مختلف نقشه

- ارائه نقشه های سه بعدی

سجاد بازدید : 503 1392/12/02 نظرات (0)

Gobliiins Trilogy ترکیبی از ۳ سری این بازی می باشد که به ترتیب از سال های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۳ برای PC منتشر گردیده بود و اکنون هر ۳ نسخه بازی به صورت یکجا برای اندروید منتشر شده است. بازی اول شامل ماجراهای عسگرد و ایگناتیوس می شود که به دنبال راهی برای درمان بیماری پادشاه می باشند، هریک از این شخصیت ها توانایی منحصر به فرد خود را دارند و می توانند کارهای مختلفی انجام دهند. در بازی دوم شما در نقش روح باید دنبال شاهزاده بگردید و او را پیدا کنید. در آخرین و جالب ترین بازی نیز شما به عنوان یک جن روزنامه نگار باید از درگیری میان ملکه و پادشاه گزارشی تهیه کنید!

ویژگی های بازی:

- دو حالت کنترل لمسی و کلاسیک

- گیم پلی جدید و متفاوت

- موسیقی متن زیبا

- ۳ بازی مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

 

سجاد بازدید : 459 1392/12/02 نظرات (0)

یک بازی سرگرم کننده و جذاب

در بازی سرگرم کننده راه آهن راش شما سوار بر واگنی می شوید که باید به دنبال جواهرات قیمتی بگردید و آن ها را پیدا کنید و در بین راه نیز باید حواستان به موانع بوده و دقت کنید تا آن ها را با موفقیت بگذرانید. شما باید راه های جدید و معدن های جدید را کاوش کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

ویژگی ها:

۱۶ شخصیت مختلف

۸ جهان مختلف و دارای مرحله های مخفی

گرافیک خیره کننده

دارای دستاوردهای بسیار در بازی

 

 

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

سجاد بازدید : 460 1392/12/02 نظرات (0)

LockerPro Lockscreen هوشمندترین لاک اسکرین موجود برای سیستم عامل اندروید است. شما با استفاده از این لاک اسکرین می توانید بدون باز کردن قفل گوشی یا تبلت اندرویدی خود اطلاعیه ها مانند: تماس های دریافتی، پیامک ها، ایمیل ها و … را مشاهده کنید. ظاهر نرم افزار و محیط کاربری آن بسیار زیبا و کارپسند طراحی شده است و شما می توانید به آسانی و با سبک های مختلف آن را مدیریت کنید. در ضمن قادر خواهید بود میانبرهای مختلفی برای دسترسی به بخش های گوناگون گوشی قرار دهید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- فراهم کردن محیطی برای ارسال سریع پیامک

- دسترسی مستقیم به تماس های بی پاسخ

- ظاهری زیبا و شکیل

سجاد بازدید : 432 1392/12/02 نظرات (0)

نسخه پولی لانچر هوشمند به صورت رایگان

لانچر هوشمند Smart Launcher 2 Pro دارای طراحی نوآورانه، حجم کم و رابط کاربر پسند می باشد که بیش از ۶ میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.

ویژگی ها:

بهینه شده برای دسته بندی های مختلف

دارای تنظیمات شخصی سازی بسیار

امکان شخصی سازی لاک اسکرین

پشتیبانی از اندروید ۴٫۴

پشتیبانی از تصاویر متحرک

دارای ویجت های مختلف

امکان نصب آیکون و تم

امکان تغییر آیکون ها

برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید...

سجاد بازدید : 497 1392/12/02 نظرات (0)

طبق اخبار منتشر شده برنامه واتزاپ توسط شبکه اجتماعی فیس بوک خریداری شد 

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

WhatsApp یک مسنجر فوق العاده می باشد که برای گوشی های هوشمند ساخته شده است. با استفاده از این برنامه می توانید از طریق شبکه های ۳G و یا Wifi با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید. این برنامه به مدت یک سال رایگان می باشد و بعد از آن باید مبلغی جهت عضویت پرداخت نمایید.

برخی از ویژگی های برنامه:

- ارسال پیام، تصاویر و فایل کاملا رایگان (به مدت یک سال)

- قابلیت صحبت به صورت گروهی با مخاطبان

- چت با دوستان خود در هر نقطه از دنیا به صورت رایگان

- قابلیت ثبت نام از طریق شماره تلفن

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 994 1392/12/02 نظرات (0)

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای یاس و Tech N9NE به نام صدای اتحاد ؛ که Tech N9NE از رپر های بزرگ آمریکایی هستش و امیدوارم شاهد این همکاری ها در آینده باشیم | به هیچ وجه از دست ندید | موزیک آهنگ اضافه شد

 

 

 

براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد

نام خواننده - نام آهنگ  کیفیت حجم فایل لینک دانلود
ویدئو جدید یاس و Tech N9NE - صدای اتحاد NQ 55MB Download
ویدئو جدید یاس و Tech N9NE - صدای اتحاد LQ 16MB Download
ویدئو جدید یاس و Tech N9NE - صدای اتحاد 3GP 2MB Download
 
یاس و Tech N9NE - صدای اتحاد MP3-320 7.9MB Download
یاس و Tech N9NE - صدای اتحاد MP3-128 3.2MB Download

 

 

سجاد بازدید : 545 1392/12/02 نظرات (0)

گرافیک بسیار بالا و خیره کننده در میان بازی های مشابه

Ridge Racer Slipstream یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است. نسل جدیدی از ماشین های مسابقه، شامل ۱۲ ماشین قدرتمند و سرعتی، ۳۰۰ آیتم مختلف برای سفارشی سازی و ۶ نوع مسابقه مختلف بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد. ۱۰ مکان منحصر به فرد با بیش از ۱۰۸ مسابقه و ۶ جایزه همگی در انتظار شما می باشند! جالب است بدانید این بازی یکی از طولانی ترین بازی های مسابقات اتومبیل رانی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است.

برای اجرای بازی به نکات زیر توجه کنید:

- اندروید Ice Cream Sandwich یا بالاتر

- پردازنده ۲ هسته ای به بالا

- حداقل یک گیگابایت رم

- پردازنده گرافیکی اختصاصی

حداقل پردازنده گرافیکی مورد نیاز برای اجرای بازی:

- تگرا ۳ از سری تگرا

- Mali-400 MP4 از سری پردازنده های سامسونگ و مدیاتک

- PowerVR SGX-544

- Adreno 225 از سری کوالکام

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر و تکرار نشدنی را از دست ندهید!

سجاد بازدید : 715 1392/12/02 نظرات (0)

BeeTalk یک برنامه فوق العاده می باشد که جایگزین بسیار مناسبی برای برنامه ویچت می باشد و به راحتی می توانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. این برنامه تمامی قابلیت های برنامه ویچت را دارا می باشد.

Look Around

با استفاده از این قابلیت می توانید دوستانی در محدوده اطراف خود پیدا کنید.

Whisper

پیام های جادویی بفرستید! پس از مدتی ناپدید می شوند

Free Calls and Messages

بی نهایت به مکالمه و چت بپردازید بدون هیچ هزینه ای

Doodle

یکی از امکانات بی نظیر دیگر برنامه

Group Chat

می توانید به صورت گروهی با دیگر دوستان چت کنید.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

سجاد بازدید : 423 1392/12/02 نظرات (0)

 

|مراسم کامل و با ۲ کیفیت HDTV 480p و HDTV 720p|

مراسم اعطای جوایز آکادمی فیلم بریتانیا در سال ۲۰۱۴ در لندن برگزار شد و فیلم «دوازده سال بردگی» ساخته «استیو مک‌کوئین» در حضور آثاری چون «کاپیتان فیلیپس»، «جاذبه»، «فیلومنا» و «اخاذی آمریکایی» جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد. «دوازده سال بردگی» که عنوان بهترین فیلم انگلیسی جوایز بفتا را نیز به خود اختصاص داد، یک درام تاریخی قدرتمند است که روایتگر زندگی یک سیاه‌پوست است که پس از ربوده شدن و فروش به عنوان برده در دهه ۱۸۵۰ متحمل خشونت فراوانی می‌شود. ۱۲ سال بردگی امسال همچنین در بخش بهترین کارگردانی برای استیو مک‌کوئین،بهترین فیلمنامه برای «جان ریدلی» و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای «چیوتل اجیوفورم» نامزد کسب اسکار به شمار می‌رود.

 

 

سجاد بازدید : 762 1392/12/02 نظرات (0)

Note یک دفترچه یاد داشت دیجیتالی و حرفه ای برای سیستم عامل اندروید است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید متون جلسات، درس ها و … را وارد برنامه کنید و برای همیشه به همراه خود داشته باشید. هماگونه ذکر شد برنامه یک دفترچه دیجیتالی است و شما می توانید علاوه بر متن، تصویر نیز به نوشته ها بیافزایید. برنامه قالب ها و رنگ بندی های مختلفی را ارائه می کند که شما می توانید نسبت به سلیقه خود رنگ و تم مورد نظر را انتخاب کنید. هر قدر که می خواهید در درون نرم افزار بنویسید بدون هیچ گونه محدودیتی!

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- فونت های نوشتاری مختلف

- امکان شخصی سازی

- پشتیبانی از دست خط

سجاد بازدید : 477 1392/12/02 نظرات (0)

نرم افزار به شما کمک می کند تا سرعت ماشین خود را کنترل کنید به این منظور که اگر سرعت شما از حد استاندارد بالاتر رود به شما هشدار دهد، همچنین شما می توانید به این نرم افزار سرعت مورد نظر خود را اعلام کرده و رانندگی کنید و اگر خودروی شما بیش از حد سرعت شناسایی شده نرم افزار بالاتر رود هشدار داده می شود، در این نسخه شما می توانید تمامی دوربین های مدار بسته اتوبان و بزرگراه ها را تا مسافت ۵۰۰ متری شناسایی کنید و پس از شناساییی از سرعت خود بکاهید تمامی اطلاعات در دوربین های بزرگراه های تهران، کرج و قم می باشد، در نظر داشته باشید این امکان فقط در سرعت غیر مجاز رخ می دهد و در سرعت قانونی و مجاز این هشدار داده نمی شود، حالت دوم در حال حاضر فقط در داخل شهر تهران امکان پذیر است ولی ما این امکان را به شما می دهیم که پس از متنشر شدن نسخه های بعدی این نرم افزار تمامی باگ های ناقص بر طرف شده و تمامی دوربین های کشور را تا شعاع ۵۰۰ متری شناسایی کند، این نرم افزار بصورت صد در صد آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل اجراء می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 412 1392/12/02 نظرات (0)

 

Thief XBOX360-COMPLEX

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

سجاد بازدید : 346 1392/12/02 نظرات (0)

 

Thief PS3-DUPLEX

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 512
  • بازدید امروز : 3,278
  • باردید دیروز : 4,130
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 21,361
  • بازدید ماه : 14,609
  • بازدید سال : 479,931
  • بازدید کلی : 11,870,543
  • کدهای اختصاصی