loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 311 1397/05/06 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام خداحافظ با بالاترین کیفیت

Download New Music Majid Kharatha – Khodahafez

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید خراطها بنام خداحافظ :


خداحافظ اگر میگی دلت رو میزنم میرم
خداحافظ تو آروم باش اگر مشکل منم میرم
به اونی که بهش وابسته ای بد کن اگه مردی
چرا با من چرا با من که بهت وابسته ام سردی
نگو میرم نرو نرو نرو
نگو سیرم نرو نرو نرو
حالم بده اذیتم نکن
من بمیرم نرو نرو نرو نرو
نگو میرم نرو نرو نرو
نگو سیرم نرو نرو نرو
حالم بده اذیتم نکن
من بمیرم نرو نرو نرو نرو

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

خداحافظ نمیدونی چقدر رفتن برام سخته
دلت گیره دارم حس میکنم اینو یه چند وقته
خداحافظ تهش میره همونی که دلش گیره
دلت گیره که وقت رفتنت گریت نمیگیره
برو اما من اون روزو میبینم خیلی غمگینی
پشیمونی ولی برگردی که من رو نمیبینی
نگو میرم نرو نرو نرو
نگو سیرم نرو نرو نرو
حالم بده اذیتم نکن
من بمیرم نرو نرو نرو نرو
نگو میرم نرو نرو نرو
نگو سیرم نرو نرو نرو
حالم بده اذیتم نکن
من بمیرم نرو نرو نرو نرو

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام خداحافظ

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام خداحافظ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 577
  • باردید دیروز : 3,046
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 18,959
  • بازدید ماه : 18,959
  • بازدید سال : 866,680
  • بازدید کلی : 12,257,292
  • کدهای اختصاصی