loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 699 1393/02/10 نظرات (3)

دانلود آهنگ جدید حامد جوان بدون چتر
آهنگ جدید حامد جوان بدون چتر با لینک مستقیم
Download New Music Hamed Javan Bedoon Chatr
ترانه سرا : میلاد دهقانیان | میکس و مسترینگ : حامد شمس | گیتار : محمد عرفان

______________________________________

متن آهنگ جدید حامد جوان بدون چتر

دوتای زیر بارون با یه حس گرم میخندیم

داریم معنیه احساسو همین امروز میفهمیم

بدون چتر خیس خیس با من از جاده رد میشی

چقد این حسو دوس دارم که تو باعثو بانیشی

نمیشه چشم ازت برداشت زیر این بارونه نم نم

یه چیزی تو دلم میگه داری عاشق میشی کم کم

نمیشه چشم ازت برداشت به تو بدجوری وابستم

فقط با تو دلم گرمه بگو هستی که من هستم

شعر آهنگ جدید حامد جوان بدون چتر

صدای خش خش برگا میگه خوشبختی نزدیکه

میگه وقتی که اینجایی واسمون دنیا کوچیکه

مثله تعبیر یه خوابه منو تو زیر این بارون

مثله احساس یه رویاست که تو عاشق شدی آسون

نمیشه چشم ازت برداشت زیر این بارونه نم نم

یه چیزی تو دلم میگه داری عاشق میشی کم کم

نمیشه چشم ازت برداشت به تو بدجوری وابستم

فقط با تو دلم گرمه بگو هستی که من هستم

______________________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

______________________________________

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هلیا در تاریخ 1393/02/12 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

دایی جون عالی بود .یک حس آرامش خاصی به آدم می داد.شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mari در تاریخ 1393/02/12 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

hamed jan behet tabrik migam.ahanget mashar bood.zemnan aksetam ghashang bood.

این نظر توسط sepehri در تاریخ 1393/02/10 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

سلام وب جالب و خوبي داري خوشحال ميشم بهم سر بزني و نظرت رو درباره وبم بگي.
www.sepehrdownload.com
پاسخ : خیلی ممنون از نظرت منم به وبت اومدم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 3,046
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 18,826
  • بازدید ماه : 18,826
  • بازدید سال : 866,547
  • بازدید کلی : 12,257,159
  • کدهای اختصاصی