loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 298 1393/02/13 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید شهودی چتر خیالی

آهنگ جدید مجید شهودی چتر خیالی با لینک مستقیم

Download New Music Majid Shohoodi Chatre Khiyali

ترانه . آهنگ : اشوان | تنظیم : سعید شمس | میکس و مسترینگ : علی مولایی

_____________________________

متن آهنگ جدید مجید شهودی چتر خیالی

باز منه تنها فنجون خالی

نم نم بارون چتر خیالی

یه عکس کهنه به یادگاری

گوشش نوشتی دوسم نداری

چرا دلگیری از من

ببین خالیه دستم

چرا ..

چرا از من بریدی تو که اشکامو دیدی چرا ..

چرا حالم خرابه چرا دست تو سرده نگو قسمت نمیشه

چرا دلشوره دارم چرا من بی قرارم ببین تمومه کارم

شعر آهنگ جدید مجید شهودی چتر خیالی

فقط بگو چجوری اینقد آرومی

منو ببین تویه این هوای بارونی

به یاد تو , تو کوچه ها پریشونم

بگو الان کجایی من نمیدونم

فقط بگو چجوری سر کنم وقتی

تو اینقد بی تفاوت بی خبر رفتی

من اینقدر زیره این بارون میمونم

تا برگردی منم مثله تو دیوونم

چرا حالم خرابه چرا دست تو سرده نگو قسمت نمیشه

چرا دلشوره دارم چرا من بی قرارم ببین تمومه کارم

_____________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

_____________________________

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 564
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 3,427
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 33,116
  • بازدید ماه : 85,686
  • بازدید سال : 551,008
  • بازدید کلی : 11,941,620
  • کدهای اختصاصی