loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 403 1393/02/15 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید هانی موسوی از رفتنت مردم

آهنگ جدید هانی موسوی از رفتنت مردم با لینک مستقیم

Download New Music Hani Mousavi Az Raftanet mordam

ترانه : حمید فریزند | آهنگ : رضا شیری | ساکسیفون : یاشار خسروی

تنظیم . میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

_________________________________

متن آهنگ جدید هانی موسوی از رفتنت مردم

از رفتنت مردم چیزی نپرسیدم

انگار تقصیرو تو چشم من دیدن

هیشکی نفهمیده با من چها کردی

هیشکی نمیدونه چقدر نامردی

پشت سرم هر جا رفتی بدی گفتی

اما بدون آخر تویی که می افتی

تویی که می افتی آخر به پای من

خیلی بزرگه خوب آخه خدای من

شعر آهنگ جدید هانی موسوی از رفتنت مردم

خیلی دلم می خواست دروغ نگی اینقدر

ببین سر عشقت منو تو چی اومد

بین خراب کردی هر چی با هم ساختیم

ببین دو تاییمون این بازیو باختیم

پشت سرم هر جا رفتی بدی گفتی

اما بدون آخر تویی که می افتی

تویی که می افتی آخر به پای من

خیلی بزرگه خوب آخه خدای من

_________________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

_________________________________

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 609
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 4,770
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 34,459
  • بازدید ماه : 87,029
  • بازدید سال : 552,351
  • بازدید کلی : 11,942,963
  • کدهای اختصاصی