loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 576 1393/02/16 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی جعفری میرم از این خونه

آهنگ جدید مهدی جعفری میرم از این خونه با لینک مستقیم
Download New Music Mehdi Jafari Miram Az In Khooneh

ترانه : سجاد عزیزی | گیتار : مجید جوان | آهنگ . تنظیم : بهراد شهریاری

متن آهنگ جدید مهدی جعفری میرم از این خونه

دارم میرم از این خونه

دلم این روزا گریونه

دلم خونه از این خونه

دلم بدجوری داغونه

تو این شبا که بی خوابم

دلم اشوبو و آشوبه

تو این پاییزه تنهایی

دلت انگاری آرومه

نگو بهم اضافیم باشه از اینجا میرم

به خوده خدا از تو و از همه ی دنیا دلگیرم

شعر آهنگ جدید مهدی جعفری میرم از این خونه

دلم با رفتنم اینجا

قرنتینه و زندونه

فقط کاغذو خودکارم

غمه قلبمو میدونه

نگو باید یه رویا شه

که قلبم تو دلت جا شه

واسه قلب منه مجنون

بگو کی دیگه لیلا شه

نگو بهم اضافیم باشه از اینجا میرم

به خوده خدا از تو و از همه ی دنیا دلگیرم

++++++++++++++++++++++++

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 564
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 3,414
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 33,103
  • بازدید ماه : 85,673
  • بازدید سال : 550,995
  • بازدید کلی : 11,941,607
  • کدهای اختصاصی