loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 385 1393/02/19 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم
آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم با لینک مستقیم
Download New Music ali Ashabi Hess Bi Rahm
ترانه : روح الله احمدی | آهنگ : علی اصحابی و علی حسن پور | تنظیم : امیر حیدری
گیتار : فیروز ویسانلو | ویولن : میثم مروستی

__________________________________

متن آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم

دارم میسوزم از این حس
همین حسی که بیرحمه
که من عاشق شدم اما
کسی اینو نمی فهمه
تموم زندگیم بودی
تو رویای منی شبهام
خیال کردم که تو اونی
که میدونه چقدر تنهام

ولی بی خبر از من و احوال منی
باور نداری قسمتو تو فال منی
تو آسمون عشقمو تو ماه منی
هر جای دنیا هم باشی باز مال منی
بی تو وای دنیا برام سرده لحظه هاش
انگار صدای بغضمه میپیچه صداش
مگه به جز یه عشق پاک من چیزی میخوام
حتی اگه بخواد میدم جونمم براش
جونمم براش
جونمم براش

شعر آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم

کنارت بودم و هرگز
ندیدی درد و دلهامو
ندیدی لحظه ی کندن
از این وابستگی هامو
تو کاری کردی با قلبم
که هر لحظه پریشونم
دارم میسوزم و اینجور
نزن آتیش به این جونم

ولی بی خبر از من و احوال منی
باور نداری قسمتو تو فال منی
تو آسمون عشقمو تو ماه منی
هر جای دنیا هم باشی باز مال منی
بی تو وای دنیا برام سرده لحظه هاش
انگار صدای بغضمه میپیچه صداش
مگه به جز یه عشق پاک من چیزی میخوام
حتی اگه بخواد میدم جونمم براش
جونمم براش
جونمم براش

__________________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

__________________________________

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 616
  • بازدید امروز : 1,212
  • باردید دیروز : 5,031
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,212
  • بازدید ماه : 88,502
  • بازدید سال : 553,824
  • بازدید کلی : 11,944,436
  • کدهای اختصاصی