loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 2186 1393/02/21 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید محمد آبادیان باز دوباره
آهنگ جدید محمد آبادیان باز دوباره با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mohammad Abadian Baz Dobareh
ترانه و موزیک: محمد آبادیان

متن آهنگ جدید محمد آبادیان باز دوباره

دستمو میگیری داری اشکامو میبینی

از کنار قلبم رد میشیو میری

تو چشات منو آروم کرد باز دوباره

تو نگات منو داغون کرد باز دوباره

فرصت بده باور کنم اسم تو رو از بر کنم ای تموم عمرم

وقتی که نباشی گلم از تو خاطراتت برم

چی میمونه از من بی تو نمیتونم خیلی پریشونم من

شعر آهنگ جدید محمد آبادیان باز دوباره

حال منو دیدی چرا ساکتیو میری

حرفامو شنیدی چرا خندیدیو رفتی

تو چشات منو آروم کرد باز دوباره

تو نگات منو داغون کرد باز دوباره

فرصت بده باور کنم اسم تو رو از بر کنم ای تموم عمرم

وقتی که نباشی گلم از تو خاطراتت برم

چی میمونه از من بی تو نمیتونم خیلی پریشونم من

_______________________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128 

_______________________________________

   

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیما در تاریخ 1393/03/07 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااام
میشه کدشم برای بلاگفا بزارید؟؟
ممنون
پاسخ : چشم الان می ذارم
پاسخ : گذاشته شد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 765
  • بازدید امروز : 997
  • باردید دیروز : 6,125
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 16,026
  • بازدید ماه : 68,596
  • بازدید سال : 533,918
  • بازدید کلی : 11,924,530
  • کدهای اختصاصی