loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 455 1393/03/05 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/03/05 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایت قشنگی داری. میتونی از وبسایتت درآمد خوبی داشته باشی اما به هر
سیستم پاپ آپی اعتماد نکن خیلی از این سیستم ها کلاهبردارند و خودم هم خیلی
گول خیلی از این سایت ها رو خوردم. من خودم از 20 پاپ آپ استفاده می کنم
این سیستم پاپ آپ برای هر ip ، بین 100 تا 120 ریال پرداخت میکنه و شمارش
بسیار خوبی هم داره و حتی میتونی سیستم دیگری رو نیز درکنارش تجربه کنی.
من بعد از چند سال سابقه در وبلاگ نویسی سیستم های پاپ آپ بسیاری رو تجربه
کردم ولی هیچکدوم شمارش خوبی نداشتند و آخر دفعه کلاهبرداری کرند.
اشتباه منو دیگه تکرار نکن و از این سیستم استفاده کن
پاسخ : خیلی ممنون که میخوای منو راهنمایی کنی ولی من با اولین سایت کلاه برداری که آشنا شدم 20پاپ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 616
  • بازدید امروز : 609
  • باردید دیروز : 5,031
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 87,899
  • بازدید سال : 553,221
  • بازدید کلی : 11,943,833
  • کدهای اختصاصی