loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

پارسا بازدید : 545 1393/03/24 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا کرمی نمیدونی
آهنگ جدید رضا کرمی نمیدونی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Reza Karami Nemidooni

ترانه : حامد سرلکی | آهنگ : رضا کرمی | تنظیم : شایان کریمی

 

 

متن آهنگ جدید رضا کرمی نمیدونی

نمیدونی چقد آسون بدون تو ترک خوردم همیشه پیش من بودی نبودی عاقبت مردم

نمیدونی چقد سخته رو زخمت نمک باشه یکی دوست داره اما دلت لبریز شک باشه

به دنیا شک کنی حالا به دیروزو به فرداها به هر لحظه که میخواستت خراب شه رو سرت دنیا

همه روزام پر از سردی همه روزات پر از انکار تو خیلی راحتی اما من از این زندگی بیزار

شعر آهنگ جدید رضا کرمی نمیدونی

نمیدونی که میدونم من که این بودن چه بی فایدست کجا بودی که فهمیدم دلت پشت سر من هست

میدونی عاقبت روزام مثه برقن که رد میشن همین زخمای امروزم به عشقت دیگه سد میشن

نمیدونی که میدونم من که این بودن چه بی فایدست

کجا بودی که فهمیدم دلت پشت سر من هست

میدونی عاقبت روزام مثه برقن که رد میشن

همین زخمای امروزم به عشقت دیگه سد میشن

به دنیا شک کنی حالا به دیروزو به فرداها به هر لحظه که میخواستت خراب شه رو سرت دنیا

همه روزام پر از سردی همه روزات پر از انکار تو خیلی راحتی اما من از این زندگی بیزار


آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت124

 





 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,094
  • بازدید ماه : 82,664
  • بازدید سال : 547,986
  • بازدید کلی : 11,938,598
  • کدهای اختصاصی