loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 368 1393/01/10 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره با بالا ترین کیفیت

برای دیدن متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire

MP3 – 128

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره :

از اول جاده پیدا بود آره این راه بن بسته

منم که یه عمریه به یه دیوار دل بسته

کنارم قد کشید و من بهش راه و نشون دادم

ولی چشماش و بست و رفت ندید چجوری جون دادم

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

دیگه هیچی مرتب نیست کی میگه همه چی خوبه

تو رفتی و هنوز یادت توی این سینه می کوبه

آره این آخره قصست از اول جاده پیدا بود

دلم یه قایق تنها روی موجای دریا بود

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 745
  • آی پی دیروز : 575
  • بازدید امروز : 5,888
  • باردید دیروز : 6,623
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 14,792
  • بازدید ماه : 67,362
  • بازدید سال : 532,684
  • بازدید کلی : 11,923,296
  • کدهای اختصاصی