loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 472 1393/01/11 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر با بالا ترین کیفیت

ترانه : علی آریا ، آهنگ : ناصر زینعلی ، تنظیم : بابک مافی ، میکس و مستر : رضا پور رضوی

برای دیدن متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Mostafa Yeganeh – Ba To Khobe Cheghad

MP3 – 128

Mostafa Yeganeh – Ba To Khobe Cheghad

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر :

با تو خوبه چقدر ، با تو خوبه چقدر

این جوری که عاشقتم هیشکی نبوده به خدا

دیونه وار دوست دارم درست مثل دیونه ها

هر جا که میرم بامنی هر جا که میرم یادتم

من عاشق عشق تو و من عاشق این رابطم

با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن

انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من

با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن

انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

عاشق حرفای توام حرفایی که تو میزنی

من عاشق اون لحظه هام اون لحظه ها که با منی

یه حس خوب می گیرم از چشای مهربون تو

من واقعا دوست دارم جون خودم به جون تو

با تو خوبه چقدر ، با تو خوبه چقدر

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن

انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من

با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن

انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مها در تاریخ 1393/01/17 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

دانلود نمی
نمیشه این اهنگ
پاسخ : امتحان کردم درست بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 478
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 788
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 34,681
  • بازدید ماه : 34,681
  • بازدید سال : 882,402
  • بازدید کلی : 12,273,014
  • کدهای اختصاصی